BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
hey guys , ily sini !^^ kalaw tak suke boleh tekan x dekad atas tu noh . kalaw suke sila follow sambil senyum dan buad 'peace' . n jangan lupe visit lagi ,have a nice day oukey !

Assalamualaikum alls .

hai . good evening all . saya sayang kamu semua sebab sudi nak bace blog hudoh ni .
btw , saya sedang mencari seorang kaka angkat yg bole mengajar saya tentang tuto tuto yang berguna .
aand dlm masa yg sama boleh mengeratkan pertalian persaudaraan . heee~ and bulan kedua pertama , setiap bulan saya akan topap kakak niy sebanyak rm10 . ( haha budget tak chukop la der) . tapi bulan pertama n kedua ja , pastu saya ta topap da . boleh ke ? ehe tapi kalau ikhlas nak tolong pon boleh juga . heheheh . tak kesah ler . tapi jangan risau , saya hormat kaka sume kalau kaka suke hormat saye^^ . okay la kalau berminat sila add saya dekad fb saya :)http://www.facebook.com/ily.chocolatechip
and kaka2 teersayang bole la IM saye yea . thank u . bye bye kaka n reader sekalian . :)


sayasygkorangsume ! MUAH MUAH !


*by nodame cantabile (moshi mosha)
ilap u . ;D


thanks for reading . ilove u damn stalkers ! !

COPYRIGHT 2010-2012 . BY SALLEHAHRIZAR