BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
hey guys , ily sini !^^ kalaw tak suke boleh tekan x dekad atas tu noh . kalaw suke sila follow sambil senyum dan buad 'peace' . n jangan lupe visit lagi ,have a nice day oukey !

INIKAH SURATAN HIDUPKU ? ?

   DALAM KEGELAPAN MALAM , PEREMPUAN INI MENANGIS SMBIL BERKATA.......


 npeea harus aku? ? apea slh aku haa ? ? , Knape aku  ?? itulah ungkapan yg sering bermain d minda seorg PEREMPUAN INI .
 "aku sygg  dkt DIA , DIA syg aku , TAPI , kenapee Syg DIE kepade AKU  tu , sekejap sjea"? ?

"DIA yg diberi nmea LELAKI , . DIA baik ~ Faham perasaan aku ~ setia pdea yg SATU  .  tap , Selepas kehadiran seseorg , DIA suda berbezea , syg dan kaseh yg dluw hnay untuk AKU  , akhrinya berubah jgea . .

"AKU   sedeh , tetapi apa yg AKU  boleyh  lakukan ? MEMAKSA DIA untuk kembali pada aku lagTIDAK ! TIDAK sama SEKALI !  habis tuu ? ape yg aku boleyh buat ? hanyaa memerhatikan kebahgiaan DIA bersama yg LAIN .! namun , walaupunn DIA sudaah tidak menyayangi AKU , Tetapi , syg aku pada dy tak akanberubah Yg paling aku kesalkan , knape DIA harus mencari kebahagiaan dye ituu , DENGAN KAWAN AKU SENDIRI ..?!!! aPEA SUDAH tak ada LAGI perempuan D Dlm dunia ini ? ?"

"SEhari sebelum chinta AKU dan DIA , PUTUS . . dia mempersendakan aku , di DEPan ORG ramai ! !
wlaupun hati ini berapi-api , namun hatiku disejukkan dengan kisahh KAMI berdua ..Gelak tawanya , menjadi penemanku ..  ."

"NAMUN , jika memang suratan AKU dan DIA Tidak boleyh BERsama , aku akur .! AKU redha atas ketentuannya , , kerana Cinta AKU hanya BAgi ORG yg BENAR2 ikhlas mencintaiku , dan MENYAYANGIKU . . wlaupunn CINTA aku DAN dIA sudah menjadi kenangan , namun . . kasih dan sayangku akan lamaa tersimpann di dlm hatiku . . wlaupunn jikaa aku sudah tiadaa dbumi ini , cinta aku dan dia , akan berkekalan selamanyaa . . SAmPAI AKU menutup mataa .  . ."

DALAM tangisann yg teresak-esak . . PEREMPUAN ini TERLENA , DAN perempuan ini BERHARAP- SI DIA akan dtg dlm mimpinyaa . ..

MAHU taahu siapakah SI DIA ? ? biarlahh namaa ituu hanya  TERSEMAT D dlm hati perempuan ini . . . :'(

*by nodame cantabile#
-suratan hidup si bintang-


thanks for reading . ilove u damn stalkers ! !

COPYRIGHT 2010-2012 . BY SALLEHAHRIZAR