BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
hey guys , ily sini !^^ kalaw tak suke boleh tekan x dekad atas tu noh . kalaw suke sila follow sambil senyum dan buad 'peace' . n jangan lupe visit lagi ,have a nice day oukey !

Wahhh !


suke sngt . hana tajima . baru je kenal dy . kat youtube . haha . well aku niy ketinggalan zaman sket .
anyway dy cunn sngat .
HANA TAJIMA .
like the way dye pakai tudong n dressup .suke3 . sy mencube untok tiru care dy pkai tudong sket2 . heee~ . sbb cntek cngat2 dy pkai . creative gurl . :)







suke yuna . sbb dy chun . pndai pkai tudong . sweet sngat . baju dy punn cntek2 maa . sy naa blajar guitar sbb naa jadi cm dy lah . :)  sumpah dy chomel bile men guitar . tudong2 dy lagi la ! ! gile aku nengok nyer ! cantek2 siakkk ! terngange je mulot tengok koleksi dye . ! suare dy jngan ckp lahh ! mmg menusok kalbu aku dengo ! sumapahhhh sedap giler ! dah lha cun , pndai men guitar lak tuue . ape ape punn . aku memang love sngat yuna . sape yang tataw ? sume kengkawan aku taww aku fanatik gler psai yuna ! LOVE YUNA !


by nodame cantabile *
yusall ^^ . hana tajima n yuna wanna be :)


thanks for reading . ilove u damn stalkers ! !

COPYRIGHT 2010-2012 . BY SALLEHAHRIZAR